kæmpe HØSTSALG +9000 produkter - SPAR 20-80%  - SE UDVALGET HER >
0 vare(r)
Kjøp for 2500 NOK og få gratis frakt + gave

Det er ingen varer i kurven.

Fraktfritt over 2500 NOK + gave.

Priser inkl. MVA og norsk toll

Levering 2-5 dage

Product was successfully added to your shopping cart.

KONTAKT VÅR KUNDESERVICE

Vi gjør alt for at du blir fornøyd med handelen din her på Dubuy.no. Har du spørgsmål til varer eller eksisterende bestilling er det bare å ta kontakt til oss!

(+45) 21 6000 21
  
kundeservice@dubuy.dk
 
Åpningstider
Mandag: 09:00 - 17:00
Tirs-tors: 09:00 - 16:00
Fredag: 09:00 - 15:00

 


SPØRSMÅL & SVAR

Er ordren min sendt? 
Du har alltid mulighet for å følge ordren din og se om den er sendt. Finn status på ordren når du logger inn på dubuy.no.

● Hvor er ordren min? 
Du kan alltid følge ordren din. Samme kveld du legger ordren mottar du en ordrebekreftelse på mail. Du mottar først en endelig faktura og track-and-trace link når ordren blir sendt. Deretter kan du følge ordren din og se hvor langt den er. 

● Kan jeg endre eller slette en ordre? 
I utgangspunktet kan du ikke selv endre eller slette en ordre. Hvis du ønsker å slette eller endre ordren din må du derfor ta kontakt til kundeservice på +45 21 60 00 21 slik at vi kan hjelpe deg.


● Kan jeg legge en ekstra ordre og få den tilsendt sammen med den tidligere ordren?
Har du glemt noe på bestillingen din? Og ønsker du å legge til noe ekstra og slippe å betale frakt to ganger?

Du kan legge en ny ordren og få den sendt sammen med en tidligere ordre. Det krever bare at den tidligere ordren ikke allerede er ekspedert ennå. I så fall må du legge en ny ordre med de(n) ønskede varen(e) og velge "avhenting" som leveringstype slik at du ikke skal betale frakt to ganger.

VIKTIG: Du må legge en kommentar på den nye ordren! I kommentarfeltet skriver du at ordren skal sendes sammen med en tidligere ordre og skrive ordrenummeret på den tidligere ordren din. Vi anbefaler samtidig at du også tar kontakt til kundeservice på +45 21 60 00 21 når du har lagt den nye ordren og opplyser at de skal sendes sammen. På den måten kan du være helt sikker på at det ikke skjer en feil!

● Er min ordre betalt? 
Du har alltid mulighet for å se om ordren din er betalt eller ikke. Du finner oversikten over betalingene dine når du logger inn på dubuy.no.

På oversikten ser du om ordren står som betalt. Hvis du ikke allerede har betalt ber vi deg kontakte kundeservice eller overføre beløpet til den danske kontoen vår i Sydbank:

IBAN: DK5671180001488199
Swift: SYBKDK22

● Leveringstid
Vi bestreber oss på å sende ordren allerede samme dag vi mottar betalingen din. Hvis du bestiller før klokken 14.00 mottar du i utgangspunktet pakken din innenfor 3-4 dager. Skulle det mot forventning skje at det er utsolgte produkter kontakter vi deg så fort som mulig.

● Fraktpriser til Norge

Bestiller du for over kr. 2500,- leverer vi fraktfritt. 
Fraktpris ved kjøp under kr. 2500,- er kr. 250,- inkl. tollgebyr (ikke tolldelen). Der skal betales norsk moms.

● Kan jeg få sendt varene til en annen adresse enn min egen? 
Hvis du ønsker at ordren skal leveres til en annen adresse enn din egen - f.eks. til firmaadressen eller en venn? Under kundeopplysninger tar du bort fluebenet ved "Levering til samme adresse" og skriver inn den adressen du ønsker å få sendt pakken til.

Åpningstider (Danmark) 

Man-tors: 09:00 - 16:00
Fredag: 09:00 - 15:00

Du er selvfølgelig velkommen i vårt showroom i Ikast, Danmark, der vi i utgangspunktet har åpent alle hverdager mellom ca. 09.00 - 16.00.
Vi gjør oppmerksom på at det alltid er en god idé å ringe til oss på tlf. +45 21 60 00 21 før du kommer. Da sikrer du at du ikke kjører forgjeves.

Adresse
Dubuy.dk
Jupitervej 10 (inngang på baksiden)
7430 Ikast
Danmark

● Hvordan framelder jeg meg nyhetsbrevet?
Du har alltid mulighet for å framelde deg nyhetsbrevet vårt hvis du ikke lenger ønsker å motta mail fra oss. 

På det siste nyhetsbrevet du har mottatt er det en knapp i bunnen av mailen du kan trykke på som heter "Frameld nyhetsbrev".